sreda, 5. marec 2008

Zmedenost na x-to potenco

Danes sem uspešno dokazala kako izgleda kadar je človek resno zmeden.

Srede sovražim zato, ker s sabo vedno tovorim tisoč enih stvari in nato ugotavljam kje sem kaj izgubila. Ker imam ob sredah plavanje in še vaje iz instrumentalnih metod analize, imam s seboj dve vrečki, kar mi daje en tak obupen občutek koliko stvari tovorim s seboj.

To se predvsem izkaže na plavanju, kjer se moraš čim hitreje preobleči in vse stvari večkrat prestaviti. Po izjavi mojega sošolca sem "vedno prva v garderobi, pa zadnja ven." V bistvu ima prav. Danes sem poleg vsega tega prišla ven iz garderobe še zato, ker se nisem mogla spomniti kje je moja bunda (na obešalniku, ker ne bi šla v omarico) in kje je moja zapestnica za omarico (na kavlju, kamor sem jo obesila da je ne izgubim ali pozabim). Seveda sem požela kar nekaj smeha, ampak sem pa vsaj nekomu polepšala dan.:)

Ni komentarjev: