petek, 7. marec 2008

Ne spadam sem

Obstaja pesem od Beatlov, ki zadane moja trenutna čustva v piko. Sicer je res, da celotna pesem govori o izgubljeni ljubezni, ampak če vzamemo nekaj kitic iz konteksta je to to.

Yesterday,
All my troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, I believe in yesterday.


Ja, včeraj se je zdelo, da so vse težave daleč daleč stran. In čeprav ta včeraj ni ravno včeraj, ampak v prenesenem pomenu začetek tedna. In zdi se kot da ne bodo nikoli šle stran.

Suddenly,
I'm not half the man I used to be,
There's a shadow hanging over me,
Oh, yesterday came suddenly.


Vem, ne znam se spopadati s težavami in sama sem kriva za to. Je pa res, da se mi je v zadnjem času nabralo toliko stvari, da ne vem kako in kdaj jih bom rešila. Če jih sploh bom...
Mogoče bo kdaj kdo spoznal, da se za tankim oklepom skriva precej občutljiva notranjost. In da me stvari prizadanejo precej bolj in hitreje kot to pokažem. Ter da tudi jaz rabim ramo na kateri se zjokam kadar imam probleme.

Ni komentarjev: