ponedeljek, 17. marec 2008

Spomladanska utrujenost

Se mi zdi, da se me že loteva, pa v bistvu koledarsko še pomlad ni. Res je sicer, da sem ravno prebolela bolezen in da sem precej slabo spala zaradi kašlja. Nisem sicer gledala na uro, ampak se mi zdi, da nisem spala več kot le par ur. Saj ne da navadno res veliko spim, ampak svojih minimalnih 5 ur pa res rabim.

Zjutraj sem vstala, da sem v Ljubljano odnesla eno poročilo in potem se je začelo. Ko sem prišla domov, sem šla spat. Pojedla kosilo in spet šla spat. Zbudil me je sošolec, ki me je klical zaradi enega poročila (vsaj mislim- kadar me kdo zbudi, se ponavadi ne spomnim kaj sem govorila in običajno niti kaj je klicoči sploh hotel od mene). Spet sem šla spat, kar je skrajno nenavadno pri meni. In najhuje je, da imam stalno občutek kako sem utrujena, čeprav sem ravno vstala iz postelje.

Ja, definitivno je spomladanska utrujenost!:P Mogoče je tudi razlog, da že kar nekaj časa nisem bila zunaj. Ta teden grem kupit nove superge, nato pa tečt...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hojla!
Lahko se poistovetim glede utrujenosti, le da jaz ne spim, samo kar nekaj počnem in čas mineva... Pa niti ne znam povedati, kaj počnem. Med drugim se borim za to, da se preselim v mirnejši študentski dom :)
Tudi jaz bi tekla, pa ni vse vredu z mojimi sklepi. Se je tebi koleno poštimalo?

Hotela sem še reči, da te je lepo brati in da se rada vračam na tvoj blog. Keep on with good work :)

LP

Ziva pravi ...

Sam ti pa mas problemov s temi domovi.:P
Ne, koleno se vedno ni v redu. V bistvu bi bila precej dobra resitev NMR, da se vidi kaj je res narobe. Itak sem prebrala ze en kup stvari o tem in si postavla ze ene 10 diagnoz, sam po pravici povedano mi to nic kaj prevec ne pomaga. Moram poklicat za napotnico, samo pri ment to takooo dolgo traja.
Bi bilo fajn po dolgem casu brat tudi kaksen tvoj blog.;) Hvala za pohvale drugace.

Anonimni pravi ...

Ja, res mam probleme :) Sam sem v prvem štuku in majo pod mano ves čas žurke in ne spim dobro :)Nisem te sorte človek...
Jaz sem govorila zdajle z dvema sošolcea, k sta trenirala atletko in mi je ena rekla, da morm neki časa počivat. Ahja. Drugi pa, da naj počasi dvigujem pragbolečine a kako. Bomo vidli.
NA blogu sem pa prav grozna, da si nič časa ne vzamem. Se bom potrudial med prazniki :)

Veliko pirhov, lepo se imej med prazniki! :)

Ziva pravi ...

Ja, glede teh bolecin bi jes rekla tko... Da je najbols ksn teden pocivat, potem gres pa tect in vids. Ce se zmerej boli, pol je mogoce cas, da se gre mal k zdravniku. Mene je veckrat koleno bolelo, sam je zmerej nehal po ustreznem pocitku, ceprov se je vcasih zdel, da kr ne bo konc.:P
Atletov pa pomoje ni prevec za poslusat. Majo drugacne poglede na to. Jes vem, da ko sem se trenirala lokostrelstvo, je bil trening trening pa ce me je kej ce tolk bolel.
Tud teb ene lepe praznnike.:)