sobota, 22. maj 2010

Ko se zaljubiš ...

... v glavi se ti zvrti,
ko se zaljubiš, vse lepo se ti zdi,
ko se zaljubiš, svet nazaj se vrti,
ne delaj si skrbi ...

Tako nekako pojejo Čuki. To pa ni blog o ljubezni. Ampak, vsak blog mora imeti naslov. In tole zgoraj je bila pesem, ki se mi je vrtela po glavi večino časa med danajšnjim rolanjem. Ne vem zakaj, ampak očitno sta tista marjetica, ki je rekla ljubi, in mavrica tam malo stran, v moji glavi povzročili nek tak ljubezenski proces.:)

No ... Mogoče pa je malo o ljubezni. Ali pa vsaj o prijateljstvu.
Po naključju sem namreč spoznala nekega fanta. Letos so naključja kar pogosta, saj je tale že drugi letos. Pa je šele maj.;) Najprej sva si nekaj časa dopisovala, potem pa sva rekla, da je verjetno čas, da se tudi v živo kaj zmeniva. In sva se dobila. V Kamniku. On je vprašal: "Kam greva na pijačo" in jaz sem odgovorila: "Ja, lahko greva nekam na pijačo, lahko pa greva na Mali grad in kakšno rečeva." In sva se odločila za Mali grad. Kako zelo sem pogrešala malo toplejše in predvsem suhe dneve, ko bomo spet lahko posedali zunaj in se pogovarjali. Ne maram lokalov, ker se mi zdi, da si tam vedno omejen s prostorom. Če je le možno, sem raje zunaj. In sedeti na obzidju ter se pogovarjati je 100 % skoraj popolna kombinacija. 2 uri sta minili približno tako hitro kot nedeljski koncert: http://www.youtube.com/watch?v=Nx_jPZ-_wZ8&feature=related. Njemu se je mudilo na trening, meni pa k maši in na skavte. Ko sem prišla domov, sem se smejala sama sebi. Za mano je bil super dan. Spoznala sem še enega zanimivega skavta, na skavtskem srečanju pa je bilo spet noro zabavno. Res uživam v vsem tem skupaj. Želim si, da se še dolgo doooolgo ne bi končalo.

Ni komentarjev: