sreda, 20. februar 2008

srede

Srede so eni taki posebni deli, da potrebujejo svoj blog. že drugi semester se začnejo ob osmih zjutraj s predavanjem in se končajo ob sedmih zvečer, ko je konec plavanja. Zaenkrat sicer še nimamo vaj iz Instrumentalnih metod analize in imam precej časa vmes, ampak se mi vseeno ne splača hoditi vmes domov.

Tako so se predavanja končala ob desetih in jaz sem se šla učit v CTK. Ker si praktično ne izposojam knjih v knjižnici, jih uporabljam le za učenje in vsaka ima svojo specifiko. In po pravici povedano CTK ni ravno med mojimi ljubšimi, predvsem zato, ker ljudje ne dojamejo, da se hočemo nekateri učiti in zato rabimo tišino.
Danes so poleg mene sedeli neki pravniki. To je sicer samo preedvidevanje, ker so brali neko skripto "Uvod v pravoznanstvo" in se neko ravno tako zanimivo knjigo in ker sem eno celo poznala iz gimnazije (predvidevam da ona mene pač ne). Kot prvo mi ni jasno zakaj se učijo v CTK, ker naj bi imeli na pravu oh in sploh vso mogočo infrastrukturo in poleg tega očitno še niso vzeli osnov bontona, da se grejo lahko pogovarjat tudi ven. Verjetno je problem v meni, ker me motijo vse mogoče reči kadar se učim. V bistvu pa gre tudi za princip, da čitalnice v osnovi niso namenjene pogovoru in jaz se tega poskušam držati. Sprejmem če se ljudje pogovarjajo o določeni snovi, me pa res ne zanima kdo je bil zjutrej na predavanju in kdo ni bil, ker je imel vožnjo.

Po maratonskem učenju fizikalne kemije sem odšla na plavanje, kjer je bilo res fajn. Sicer smo malo čakali profesorja in nato vseeno šli plavat prej. Preplavala sem 1500 metrov, kar je rahlo več kot običajno. Predvsem pa je pomembno, da nimam več krčev v mišicah in da je moje koleno zdržalo.

Zvečer je sledil še najbolj zabaven del večera. Srečanje s sošolci, kjer smo najprej rahlo popili (če se vzame v zakup, da nisem kaj preveč jedla cel dan in da na splošno ne nesem dobreo alkohola, se ve, da sem bila po enem kozarcu precej dobre volje), potem pa smo šli na bowling. Vse se lahko opiše z eno samo besedo: zakon ali kot bi rekel Klemen: "Bilo je dobro." Predvsem pa je fino spoznati svoje sošolce tudi v drugi luči in tudi drugim pokazati, da nisi r5avno najbolj zagrenjena oseba na svetu.

Ni komentarjev: