nedelja, 11. julij 2010

Spreminjanje življenja

Ljudje pogosto rečemo: če bi lahko, bi spremenil svoje življenje, svoja dejanja. Verjetno tukaj sama nisem izjema. A ko dobro pomislim, vem, da sem stvari vedno naredila po svojih najboljših močeh. Tako kot se mi je zdelo v tistem trenutku najbolj prav.

Če bi lahko ...
... bi mogoče kdaj stvari vzela bolj preprosto in ne bi tako hitela. Potem bi te mogoče še obdržala.
... bi se s kakšnimi stvarmi začela ukvarjati prej. A potem bi se jih mogoče do takrat, ko sem se dejansko začela ukvarjati z njimi, že naveličala.
... bi mogoče pri kakšnih stvareh bolj vztrajala. A potem ne bi doživela vsega tega kar sem.
... bi morala preživeti kakšno noč več zunaj. Včasih držati jezik za zobmi. Biti bolj likeable. Samo potem to ne bi bila več jaz.

Ne, ne bi spreminjala stvari. Sem to kar sem. Takšna kot sem. Z vsemi pozitivnimi in negativnimi lastnostmi.

Ni komentarjev: