sreda, 13. april 2011

Dom(a)

Zadnje čase je eno najbolj pogostih vprašanj, ki jih dobim: Kako se imaš kej doma? Pogrešaš Avstralijo? In moj odgovor je skoraj vedno enak: Ja, pogrešam Avstralijo. Veliko bolj ljudi, ki so tam, kot samo državo. Samo je tudi zelo lepo biti doma.

Verjetno se niti ne zavedam dobro, da sem pravzaprav doma. Ker se (z izjemo prvih nekaj dni) odkar sem prišla domov več al manj učim, se pogovarjam s tistimi, ki so ostali down under in hodim na skavte. Občasno se popokam v Ljubljano: učit in na kosilo s Klaro. Da sem vsaj malo med ljudmi. ;)

Po ponedeljku pa: gremo na vsa tista obljubljena kosila in pijače, ki sem jih obljubila v zadnjih 14 dneh. Prosim, pocukajte me za rokav, da vsa slučajno ne izpustim. In potem ... V Švico. Kako zelo se že veselim.:)

Še prej pa ta izpit, ki mi jemlje spanje in veliko živcev. Moja trenutna največja želja je, da gre skozi. Samo skozi. Prosim, prosim, naj gre skozi. :) Pa saj bo, ane? Ja, bo ja.

Ni komentarjev: