sreda, 8. september 2010

Kako me spreminjaš

Ob tebi ne jamram ... Ker vem, da si ti doživel že hujše stvari.
Ob tebi se resnično smejem ... Ker vem, da me želiš videti srečno.
Tebe lahko pokličem ob dveh zjutraj. Tebi lahko govorim o tistem fantu, ki me ne opazi. In o tistem s katerim sva šla včeraj v kino. Tebi lahko zaupam in ti jokam po telefonu ... Ker vem, da ti ni vseeno zame.
S teboj lahko delam IAESTE statistiko ... In v tem celo uživam.
S teboj lahko igram biljard, ure govorim po telefonu ali pa klepetam po računalniku ... In ob tem odkrivam nove dimenzije.
Zaradi tebe mi je težko oditi ... Ker se v tvojem objemu počutim varno in te ne želim izpustiti.
Tebe lahko poslušam ure in ure ... Ker želim o tebi izvedeti vse kar si pripravljen povedati. In še več ... Ko bo čas za to.
Zate vem, da boš vedno ob meni. Pa če me bo potrebno priti iskat v Ljubljano ob treh zjutraj. Ali pa bom vsa objokana klicala iz Londona, ko mi bo hudo.

Zaradi tebe moja komunikacija ni omejena na "Daj prosim, pusti me že enkrat pri miru!" Zaradi tebe vem, da se v življenju velikokrat nima smisla sekirati. Zaradi tebe vem, da je faks le stranskega pomena. Od tebe se učim. Od tebe prejemam. Ob tebi rastem in uživam. Ne maram, kadar me vprašaš kaj mi je všeč na tebi. Ker se mi zdi, da nikoli ne bom mogla dovolj dobro povedati. Všeč si mi ti. Kot celota. Kaj pa je tebi všeč na meni?

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Luštno in ful lepo napisano ;)