četrtek, 26. avgust 2010

Ti

Tvoj nasmeh meni polepša dan. Ob tebi spoznavam, da me stvari kar naenkrat ne motijo več. Samo na tebi me ne moti, da ne moreš sedeti več kot 5 minut skupaj. Samo pri tebi mi je vseeno, če treseš s koleni. Samo tebe ustavim z dotikom in ne z zadirčnim: "Ali boš že enkrat nehal!" Ob tebi se lahko iz srca nasmejem. Lahko sem srečna, vesela, lahko sem to kar sem. Samo tebe vedno popolnoma poslušam, ker mi je tisto, kar imaš ti povedati bolj pomembno od govora o sebi. S teboj se kahko pogovarjam ure in ure. In s teboj dejansko govorim po telefonu. :)

Ko me objameš, se mi zdi, da je ves svet moj. Takrat si želim, da bi imela čarobno paličico s katero bi lahko ustavila trenutek. Ob tebi mi je preprosto tako lepo. In ko te ni, čakam dan, ko bom spet lahko ukradla tvojih 5 minut.

Ni komentarjev: