sreda, 16. julij 2008

Sonce, morje, poletje, POČITNICE!

Ja, končno... Tudi zame so se začele počitnice... Če smo natančni so se začele v sredo ob pol dveh popoldne, ko je profesor rekel: "A bi se midva zmenila za eno devetko?" Jaz pa: "Jaaa." Ne vem če je bila čisto zaslužena, ker sem prikazala dobro mero zmedenosti (tako kot ponavadi na ustnih izpitih) in tega, da si določenih stvari nisem dobro pogledala in so se nato stvari povezovale s čudnimi C atomi, aminske skupine pa so bile napisane na napačnih mestih... In kar naenkrat se je vez C-H začela dobro cepiti...:P No ja, mogoče je videl da trema in zmedenost delata svoje. In devetka je bila tisto kar sem si želela. Da odpravim še zadnji pogoj in grem lahko sedaj mirne vesti za nekaj časa na počitnice. Odklop!:)

Ja, po celem mesecu dela je kar čudno cel dan sedeti doma in delati nič. Dejansko delati nič in ne nič delati. Pa praktično prespati cel dan.:)

Morje je vedno bližje. Še 11 dni... Upam samo, da se ne bo ponavljalo vreme zadnji let in da bodo napovedi meteorologov držale: da bomo imeli obdobja boljšega in slabšega vremena, tako kot jih imamo že sedaj.
Danes sva z mami odšli še po nakupih v Ljubljano. Dobila sem nekaj stvari, ki sem jih rabila in seveda nekaj takih, ki jih sicer ne rabim, je pa vedno fino imeti nekaj novega.:) In kupila sem tudi nove kopalke, kar je svojevrstven dosežek, ker so to stvari, ki jih na svetu najbolj sovražim nakupovati. Sedaj upam, da sm za nekaj časa s tem zaključila.

Ni komentarjev: