petek, 11. julij 2008

Sam še mal'...

Ja, samo še malo, pa se bodo tudi zame začele počitnice. Khm, počitnice ja.:)
Večina sošolcev je že na počitnicah in včasih mi je kar malo hudo, ko berem kje vse so in kaj počnejo, jaz pa še sedim doma za knjigami. Po drugi strani se dobro zavedam, da se splača še malo potruditi in se dobro naučiti za ta izpit (no ja, ali pa ga vsaj narediti).

Priznam, da me je na trenutke malo strah, ker sem za izpit že enkrat padla. In ob takih trenutkih se mi zna zgoditi, da spet popolnoma odpovem. Je pa res, da sem do danes že uspela predelati vso snov. Mi pa preostane, da se še naučim narisati tisti 100 formul, se naučiti vse mogoče reakcije in vsaj nekajkrat pridem skozi seminarje. Piece of cake.:) Upam samo, da obdržim voljo do dela do torka in predelam stvar tako kot si želim.

Potem pa... Počitniceeeee.:)

Ni komentarjev: