sobota, 4. februar 2012

Brisbane

S težkim srcem sva zapustila Byron Bay in odšla proti Brisbanu. Na poti sva se ustavila v Surfers Paradise, ki izgleda takole (ali je res paradise ali ne lahko vsak presodi sam):


No, jaz sem bila navdušena, ker sem po enem tednu (in šestih mesecih) končno dobila svoj boost. :P

Ker nisva imela preveč časa, sva se morala kar hitro podvizati naprej proti severu. Po poti sva padla v nekaj manjših prometnih zamaškov, a sva bila vseeno srečna, da se tisti dan nisva vozila v obratno smer. Noben od naju ni preveč navdušen nad vožnjo v velikih mestih (in tukaj resno mislim velikih, saj ima Brisbane preko 2 milijona prebivalce, vsaj tako pravi Wikipedia), zato sva bila precej vesela, ko sva našla svoj hostel ter avto uspešno parkirala v njihovo tesno garažo.
Nato pa sva se odpravila na obhod centra Brisbana:






Predel okoli tele slike je bil eno leto nazaj popolnoma poplavljen. Restavracijo so uspeli v nekaj mesecih ponovno obnoviti.

Takole pa izgleda postaja za ladjico, ki spada med potniški promet.


Vmes sva naletela na tole zanimivo konstrukcijo

ter rožo, ki vsebuje sončne celice.

Jaz pa sem bila najbolj navdušena nad:

plezalno steno sredi mesta, prosto dostopno vsem, ki to želijo. :)
Ter nekaj zanimive arhitekture.



Zvečer sva želela iti na pico, a sva pristala v precej dragi restavraciji. Po nesreči seveda. Razen tega, da sva se počutila, da ne spadava v tisto okolje, se nisva preveč sekirala. Po dnevih tortilj si včasih lahko tudi privoščiva. :)

Ni komentarjev: