nedelja, 3. junij 2007

prvi vpis

No, pa sem si še sama ustvarila svoj lasten blog. Saj ne, da nisem že dolgo časa premišljevala o tem in da mi je bilo celo predlagano s strani nekaterih osebkov, da bi ga lahko začela pisati. Če sem čisto natančna, sem pisala blog že kar nekaj let nazaj, ko tako imenovani blogi še niso bili tako popularni. Takrat smo jim rekli še spletni dnevnik...

Vem, da sem že kar precej časa nazaj brala polemiko o pisanju blogov. Ne spomnim se več natančno kaj vse je bilo napisano, a vem da je bila glavna polemika okoli vprašanja zakaj rabimo ljudje deliti svoje življenje z drugimi. Ne vem zakaj, a očitno ga... Po drugi strani se sprašujem, kdo bere moj blog. Verjetno tisti, ki jim sama povem, da obstaja, se pravi moji prijatelji, ki tako ali tako vejo kaj se z mano dogaja, tako pa so samo še bolj na tekočem. Torej, pisanje blogov v osnovi nima ravno kakšne napačne funkcije v smislu, da se rabimo ljudje s tem izkazovati pred svetom.

Mislim, da bo to za danes dovolj. V bistvu sem želela samo preizkusiti kako to deluje...

Ni komentarjev: